Over Flixbus NL

0/5

Flixbus NL

De FlixBus-campagne richt zich op het genereren van ticketverkoop voor alle nationale en internationale routes die in het netwerk beschikbaar zijn. Partners worden op de hoogte gebracht van de nieuwste aanbiedingen en kunnen verschillend materiaal gebruiken, zoals banners, tekstkoppelingen en het materiaal van DEM om de nieuwste aanbiedingen van FlixBus onder de aandacht te brengen. Het FlixBus-team staat klaar om aanvullende informatie te geven om inhoud te genereren, speciale aanbiedingen te bespreken en de laatste nieuwtjes en aanbiedingen te communiceren.

Flixbus work to a Customer Lifetime Value attribution model.What is Customer Lifetime Value (CLV) Attribution?
The Customer Lifetime Value attribution is an attribution model that rewards each channel which contributes to a conversion and keeps rewarding these channels across the full customer journey (future sales). This model differs from mono-attributive models (first-click or last-click) which rewards only 1 channel regardless of the intervention of additional channels to a sale.

To find further information regarding the Flixbus Attribution model please click here.

For specific questions regarding FlixBus and their attribution model, you can contact us at [email protected].

Gerelateerde webshops

Scroll naar boven